Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris drets constitucionals. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris drets constitucionals. Mostrar tots els missatges

divendres, 11 de maig del 2012

Dia 12 de maig per a la mobilització global


1.  Ni un euro més per rescatar els bancs. Auditoria ciutadana del deute.  No pagarem el deute il·legítim creat per aquells que van provocar la crisi, mentre ens retallen la sanitat i l'ensenyament.
2.  Educació,  sanitat i serveis de finançament i gestió públiques, gratuïtes i de qualitat. No a les retallades de la despesa pública, no a la privatització dels serveis  públics. Cap repagament.
3. Repartiment just del treball i la riquesa. No a la precarització. No a  la jubilació als 67 anys i retirada de la Reforma Laboral. Valoració del treball reproductiu, domèstic i de cures.
4. Dret garantit a l’accés a l’habitatge digne. Dació en pagament  retroactiva. Parc públic d’habitatges de lloguer social. Promoció de cooperatives d’habitatge.
5.  Reforma  fiscal que permeti redistribuir de forma justa la riquesa que produïm entre totes i tots. Renda Bàsica universal a totes les persones.
6. Defensa dels drets de reunió, manifestació, vaga, associació i totes les llibertats ciutadanes, inclós el dret al propi cos
Per aquestes raons sortim  al carrer el 12 de maig en una manifestació popular, creativa i no  violenta per seguir treballant cap a un 15 de maig en defensa de les  persones!


dijous, 3 de maig del 2012

La Abogacía Española considera que limitar el derecho a la salud colisiona con la Constitución y con varios Estatutos de Autonomía


diariojuridico.com 2/5/2012 - El Consejo General de la Abogacía Española (CGAE) asegura que el Gobierno no puede restringir la atención sanitaria mediante un Real Decreto-ley. La atención sanitaria, en cuanto parte esencial del derecho humano a la salud, es un derecho universal e igualitario reconocido por un importante número de tratados internacionales y recogido en la Constitución y en diferentes Estatutos de Autonomía.