Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris drets constitucionals. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris drets constitucionals. Mostrar tots els missatges
dilluns, 12 de novembre del 2012
Milers de persones surten al carrer a Madrid i Barcelona en defensa de la sanitat pública
Etiquetes de comentaris:
drets constitucionals,
Retallades,
Sanitat pública
divendres, 11 de maig del 2012
Dia 12 de maig per a la mobilització global
1. Ni un euro més per rescatar els bancs. Auditoria ciutadana del
deute. No pagarem el deute il·legítim creat per aquells que van provocar la crisi, mentre ens retallen la sanitat i l'ensenyament.
2. Educació, sanitat i serveis de finançament i gestió públiques,
gratuïtes i de qualitat. No a les retallades de la despesa pública, no a la
privatització dels serveis públics. Cap repagament.
3. Repartiment just del treball i la riquesa. No a la precarització.
No a la jubilació als 67 anys i retirada de la Reforma Laboral. Valoració del
treball reproductiu, domèstic i de cures.
4. Dret garantit a l’accés a l’habitatge digne. Dació en pagament
retroactiva. Parc públic d’habitatges de lloguer social. Promoció de
cooperatives d’habitatge.
5. Reforma fiscal que permeti redistribuir de forma justa la
riquesa que produïm entre totes i tots. Renda Bàsica universal a totes les
persones.
6. Defensa dels drets de reunió, manifestació, vaga, associació i
totes les llibertats ciutadanes, inclós el dret al propi cos.
Per aquestes raons sortim al carrer el 12 de maig en una manifestació popular,
creativa i no violenta per seguir treballant cap a un 15 de maig en defensa de
les persones!
- Manifest prou retallades
- Informació dels actes del 12M 15M Sanitat
- Afectades per les retallades sanitàries
- Grup de Defensa de la Sanitat Pública
- AcampadaBCN - Assemblea transversal
Etiquetes de comentaris:
drets constitucionals,
Noticies,
Retallades
dijous, 3 de maig del 2012
La Abogacía Española considera que limitar el derecho a la salud colisiona con la Constitución y con varios Estatutos de Autonomía
diariojuridico.com 2/5/2012 - El Consejo General de la Abogacía Española (CGAE) asegura que el Gobierno no puede restringir la atención sanitaria mediante un Real Decreto-ley. La atención sanitaria, en cuanto parte esencial del derecho humano a la salud, es un derecho universal e igualitario reconocido por un importante número de tratados internacionales y recogido en la Constitución y en diferentes Estatutos de Autonomía.
Etiquetes de comentaris:
drets constitucionals,
Retallades
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
