El Govern aprova el Decret Llei 2/2012 de 25 de setembre sobre les millores en la prestació econòmica
d’incapacitat temporal i acorda abonar els complements fins als límits màxims
previstos per la llei per no penalitzar les malalties de llarga durada. L’acord,
subscrit el dia 20 de setembre 2012 per la Mesa General dels Empleats Públics,
permetrà que els treballadors i treballadores de la Generalitat cobrin el 100%
de la retribució a partir de la tercera setmana de baixa laboral.
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Acords. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Acords. Mostrar tots els missatges
dijous, 27 de setembre del 2012
Els empleats públics percebran el 100% de la retribució a partir de la tercera setmana de baixa laboral
Etiquetes de comentaris:
Acords,
reforma laboral
dilluns, 23 de juliol del 2012
Els funcionaris esperen que no s’apliquin les retallades de Rajoy
La mesa sectorial dels treballadors públics de la Generalitat s'ha reunit al
Departament de Governació pernegociar com afectaran les retallades del govern
de Rajoy en els funcionaris catalans. Esperen que no s’apliquin més ajustos, ja
que es van veure afectats anteriorment per les mesures d’austeritat de
l’executiu català. Els sindicats demanen que sigui la Generalitat qui decideixi les condicions
laborals dels treballadors públics, una competència que està recollida a
l’Estatut d’Autonomia.
Etiquetes de comentaris:
Acords,
ICS empresa pública,
Retallades
dimecres, 11 de juliol del 2012
Rajoy apujarà l'IVA al 21% i reduirà les cotitzacions
Europapress 11/07/2012 - El president del Govern, Mariano Rajoy, ha anunciat
que el Consell de Ministres aprovarà aquest divendres apujar el tipus general de
l'IVA tres punts, fins al 21% i el tipus reduït dos punts (del 8% al 10%), tot i
que mantindrà el tipus superreduït, el que grava els productes de primera
necessitat, al 4%.
Etiquetes de comentaris:
Acords,
Noticies,
Retallades
dimarts, 31 de gener del 2012
El personal sanitari i estaturi en general no forma part de l'àmbit d'aplicació de la mesura de reducció del personal interí en un 15%
En relació a la mesura de reducció del personal interí en un 15% de la seva jornada i salari, cal fer constar que aquesta proposta d’esmena es preveu sigui d’aplicació als aproximadament 7.000 interins dels cossos de personal d’administració general i tècnic de la Generalitat de Catalunya.
En aquest sentit, fer esment que el personal sanitari i estatutari en general, com també d’altres col·lectius especials, no forma part de l’àmbit d’aplicació d’aquesta mesura, ateses les especificitats del nostre sector, el funcionament permanent dels serveis públics sanitaris i el fet d’haver posat ja en marxa altres accions de contenció específiques del sector salut.
En aquest sentit, fer esment que el personal sanitari i estatutari en general, com també d’altres col·lectius especials, no forma part de l’àmbit d’aplicació d’aquesta mesura, ateses les especificitats del nostre sector, el funcionament permanent dels serveis públics sanitaris i el fet d’haver posat ja en marxa altres accions de contenció específiques del sector salut.
dilluns, 24 d’octubre del 2011
UN PACTE IMPOSSIBLE
El dia 26 de setembre es reuneix la Mesa Sectorial de Negociació de Sanitat amb la finalitat d’arribar a un acord que permeti a l’ICS poder quadrar números i tancar els pressupostos de salut del 2011 aprovats pel Parlament de Catalunya. Aquests acords passen per aplicar a la nòmina de desembre les reduccions de complements específics de les nòmines d’octubre, novembre i desembre i les quals serien retornades en funció de l’aplicació de les diferents lleis de pressupostos al 2012. A canvi s’evitaria la rebaixa a 6000 treballadors d’un 25% la jornada laboral o que 1500 interins vagin al carrer temporalment.
Etiquetes de comentaris:
Acords
Subscriure's a:
Missatges (Atom)